LedigaJobb

KANGOS KULTUR- & EKOLOGISKOLA

Söker

vik Chaufför till skolskjuts

Kangos Kultur-& Ekologiskola är en liten familjär fristående skola som varit i aktiv drift sedan 1993. Idag har skolan förskola, fritidshem och grundskola år F-9.

Vår profil är kultur och ekologi.

Vi lär oss meänkieli, vi undersöker den tornedalska och den samiska kulturen och vår ambition är att ekologi ska genomsyra hela vår verksamhet. Vi arbetar temainriktat och ämnesövergripande för att ge eleverna en helhetsbild av det de lär sig. Vi har en fin inne- och utemiljö och vistas mycket i skog och mark under läsåret.

Läs gärna mer på www.kangosskola.se. Vi finns också på Facebook och Instagram.

Arbetsuppgifter:

Du kommer att främst vara chaufför i vår skolskjutsverksamhet. Under skoldagen kombineras tjänsten idag med lokalvård.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som är en lagspelande, serviceinriktad och ansvarstagande person som ibland kan rycka in i andra delar av verksamheten.

Vi söker dig med B-körkort som vill bidra i vår verksamhet.

Övrigt:

Tack vare att elevunderlaget är stort i Tärendö med omnejd så är detta ett lämpligt dagtidsarbete, måndag till fredag, även för någon boende i Tärendö med omnejd.

Utdrag från belastningsregistret skall lämnas in.

Om lön; vi tillämpar individuell lönesättning. Månadslön.

Tjänsten är ett vikariat till den 23 februari med start efter överenskommelse. Skolan startar i år 23 augusti.

Välkommen med din ansökan per mail eller per post senast 13 augusti.

Rekryteringsföretag undanbedes.

Kontaktpersoner: